Flow och företagstankar

Jag vet inte vad som hände. Men från klockslaget 18.45 fram till 21.14 har tankarna gått i högvarv gällande affärsplan och min egna firma. Motivationen att starta upp kom på nytt efter månader av dåligt självförtroende och rädsla att kunder kommer backa när prislappen blir en aning högre. Men vad har jag att förlora? Som från ingenstans kom idéer högt och lågt. Formuleringar och planer. Färger och typsnitt. Specifika gåvor från mig till kund. Det jag saknar är ett kreativt namn på min firma. Ett namn där mitt efternamn inte involveras, ty mitt efternamn är alldeles för platt och oinspirerande.
 
 
instagram: ordsamling
 
Kanske kom flowet tillsammans med lättnaden över att ha anställning över även nästa säsong av projektet jag jobbar på. Där peppen stiger ju mer jag skriver. Där mina arbetsuppgifter kommer utökas med viss fotoredigering.
 
Oavsett varifrån det kom, det där flowet. Så får det gärna stanna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0