Från fotografi --> canvas


Det var häftigt att få mailet från Crimson om att min order fanns redo att hämta. Lika häftigt att få den med sig på tunnelbanan och få nyfikna blickar. Men det häftigaste av allt var att packa upp den ur plasten och se hur den verkligen såg ut. Rädslan att kvalitén skulle vara dålig. Att labbet skulle ha gjort något fel. Men den var perfekt. Horisonten i fotot har viss lutning - men det är ett val jag gjort, att behålla lutningen. Det är inte den som är det viktiga i bilden. Jag känner ett lugn och en frihet av denna bild, och min kärlek älskar fotot. Det är det viktiga för mig. Nu hänger den där, på plats. Och hyllan är på plats. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0