Theresa & Erik, bröllop 22 augusti, Örebro

Den 22 augusti gifte sig Theresa och Erik i Örebro. Jag fick det härliga uppdraget att dokumentera deras dag. Från att

Theresa fick sitt smink lagt till dess att de skurit första tårtbiten. Från ett par timmar med bubbel, godsaker och goda vänner.

Vigsel med all kärlek den innebär. En härlig stund med porträttfotografering. Och så festen. Förväntan och skratt. Korkar som

skjuts. Kramar. Glädje! Och så tårtan. Den högsta tårtan jag sett. Och leendena kring den. Såpbubblorna. 

 

Det är något visst att som fotograf få vara med hela bröllopsdagen. All planering inför dagen med stort D. Genomförandet.

Och att tillslut få leverera deras minnen. Veta att man har gett dem något att alltid kunna se tillbaka på. Det är vackert.

All lycka till er, Theresa och Erik. Och ett enormt tack för att just jag fick uppleva er dag!

 

 

 
 
 
Närmar du dig din bröllopsdag och behöver fotograf? Kontakta mig så snackar vi lite. [email protected].
Säsong 16 är än så länge förhållandevis tom. Och är det ett vinterbröllop? Tveka inte att då höra av dig! 

Kommentarer
Postat av: Klara

vad roligt att få vara med hela dagen! förberedelsebilderna i början känns så personliga och förväntansfulla tycker jag. bra jobbat! :)

Svar: Tack! Vad kul att höra! Och vilken mysig blogg du har. Vad sugen jag blev på att torka äppelringar! :)
Johanna Andersson

2015-10-03 @ 09:32:53
URL: http://projectamateurism.se
Postat av: Sandra

Vilka underbara bilder du tagit på deras dag!

Svar: Tack Sandra, vad glad jag blir!
Johanna Andersson

2015-10-06 @ 07:22:36
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0