Nilo & Sören, 7 september 2015

 
 
Spänning och förväntan. Sand och hav. Kärlek. 
Nilo är en vän till mig, vi jobbade ihop på vårt första jobb efter studenten. Det är en tid sen nu. Åtta år sedan. Hon och Sören
var ett par redan då. 
 
Den 7 september var det deras livs dag, en dag att förenas ett steg djupare på. Det valde de att göra på den grekiska ön
Thassos, ett resmål som kommit att bli som deras andra hem, i princip. Och de valde att ha mig med som deras fotograf.
Något jag kommer vara tacksam för, otroligt länge. Det var ett intimt bröllop jag fick uppleva, på en plats man såväl förstod
varför de fallit för. Fina Nilo och Sören. TACK för att jag fick följa med er, att ni gav mig det förtroendet. 

All kärlek! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fantastiska bilder och ögonblick du har fångat! Och vilket fint namn Nilo var :)

2015-11-22 @ 09:34:06
URL: http://atilio.metromode.se
Postat av: Karin

Men så vackert!

Svar: Men, tack!! <3
Johanna Andersson

2016-03-18 @ 13:00:58
URL: http://kakansemlanoliven.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0