Om att söka energikick och jobb när annat tar paus

När jobbet tar en paus - för så är det i den produktionen jag jobbar för. Där är kontoret tyst under en månad på sommaren. Det är ett läge som liksom står still mellan två säsonger. Då är vi lediga. Har semester. Eller vi som är anställda i projektform är arbetslösa. En månad. Perfekt på sitt sätt men också lite tufft ekonomiskt. Jag har tänkt ha tre veckor helt ledigt, tre veckor semester för att bara existera. Njuta. Och en vecka vill jag jobba. Denna vecka åker jag gärna land och rike runt med kameraväskan med mig. Jag vill fotografera Dig. Jag vill fotografera din familj, dina barn. Föreviga en stund för att du inte ska glömma. Jag vill fotografera ditt djur. Dig och din stora kärlek. Ditt bröllop. Jag vill fotografera. Och jag vill ha kul. Kombinationen ger en sån jäkla energikick och ett härligt resultat.
 
 
Ni är inte många som läser det här, men ni är några. Och jag blir hemskt glad om ni vill sprida mitt namn och min mailadress till personer ni anar, kan vilja boka en fotograf för något. Eller som ni tycker borde boka en fotograf.
 
 
[email protected]
 
 
 
 
Tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0