#mascarwedding

 
#mascarwedding.
Malins och Oscars bröllop. Det var en majlördag, vädret och stämningen i luften hade inte kunnat vara bättre, 
regnet var hos oss till en början. Men lämnade oss sedan för en kväll med uppehåll och en god middag och 
dansvänlig musik på dansgolvet. Men innan middag och dans, hann jag fotografera deras vigsel i Örebros
rådhus. Jag hann fotografera deras bröllopsporträtt. Och jag hann till och med hamna på en bild tillsammans
med brudparet - men den behåller jag för mig själv. 

Kommentarer
Postat av: lovisa

vilka superfina bilder. och dessutom: bådas frisyrer är ju FENOMENALA. otroligt snygga i sin enkelhet. puss!

Svar: Tack fina du, och ja - visst är de himla fina! puss
Johanna Andersson

2014-06-30 @ 00:07:38
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0