Ett nytt rum att fylla

Från vardagsblogg på min ordsamling, till det här. Från saknade ord till att istället bara fokusera på foton. Kanske släpper prestationen vad gäller orden då. Kanske sticker jag ibland in ord då jag publicerar foton från vardagen. Kanske. Det är så mycket fotografier jag inte har publicerat, för att de tillhörande orden har saknats. Istället har det varit ett ekande och tomt rum. 
 
Här följer lite av den sommar som varit. Men tyvärr, det har varit allt för mycket instagram istället för den riktiga kameran. Det ångrar jag nu i efterhand. 
 
 
 
Här är jag som befinner mig bakom kameran. Jag pluggar Professional Editing på Medieinstitutet i Stockholm. Jag har ett stort intresse för kaffe, står stolt hemma och brygger mitt kaffe för hand i ett v60 filter, självklart maler jag mitt kaffe själv. När jag inte pluggar, dricker kaffe eller fotograferar så går jag mest omkring och trivs. Njuter av att spendera tid med min rödhåriga, fräkniga kärlek eller med fantastiska vänner. Ibland jobbar jag på ett café vid Medborgarplatsen, Coffice, där jag med underbara kollegor säljer kaffe och levererar leenden och bra musik. Jag rotar gärna runt efter udda kaffekoppar eller andra spännande småprylar på loppisar runt om i Sverige. Eller så drömmer jag mig bort till Europas städer. 
 
 
 
Hoppas ni vill följa mig här. Få skymtar av fotojobb jag gör. Och skymtar av en vardag i form av foton. 
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/10732475/?claim=7yg825nuaj8">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0